Zdrowa-Żywność Dla Mózgu

Zdrowa-Żywność Dla MózguJedzenie, które jesz, może mieć istotny wpływ na zdrowie mózgu.Podczas gdy istnieje wiele pozytywnych aspektów starzenia się, jesteśmy już zaznajomieni z tym, co może pójść nie tak. Dla wszystkich mądrość zdobywamy doświadczenie, jesteśmy bardziej skłonni do się martwić o utratę pamięci. Nas drażnią zardzewiałe neuroprzekaźników i pochmurnego myśleć. Dlatego starannie krzyżówki, puzzle, logiczne, i nauczyć się grać na instrumentach muzycznych dla własnej radości, oczywiście, ale także, aby pomóc zaszczepić nasz umysł od negatywnych zmian związanych z wiekiem. Te pożyteczne zajęcia, ale nie jedyne, co ma znaczenie. W rzeczywistości, jeśli chcemy budować lepszą mózg, co wybieramy do jedzenia i picia, może sprawić duża różnica. Następujące spożywcze strategie mogą pomóc funkcje mózgu lepiej — czy, że mózg 9 lat 90.

Hydrat  Prawidłowe nawodnienie jest ważnym czynnikiem w utrzymaniu i poprawie twojego umysłu, jak wiek. „Twój mózg składa się w 80% składa się z wody” – mówi Daniel amen! amen!, md, kliniczny нейрофизиолог i autor książki użyj mózgu, aby zmienić twój wiek: Tajemnice, aby wyglądać, czuć i myśleć, jak dzieci, każdego dnia (korony, 2012). „Nawet niewielkie odwodnienie zwiększa poziom hormonów stresu w organizmie, co może zmniejszać zdolność jasno myśleć. Z czasem podwyższony poziom hormonów stresu związane z problemami pamięci”. Podczas gdy suma nawilżenie trzeba z dnia na dzień, zależy od kilku czynników, w tym poziom aktywności, wilgotności względnej i zasilania (aby wymienić tylko kilka), często powtarzalny rada pić 64 uncji lub osiem 8-oz. szklanek wody dziennie, to nie jest zły ogólną zasadą do naśladowania. Jednak należy pamiętać, że można wziąć pod uwagę te uncji w kilka różnych sposobów. Jeśli jesz dużo warzyw i owoców, na przykład, być może trzeba mniej pić wody. Najnowsze produkty roślinne mają wysoką zawartość wody i pomoże zachować nawodniony.

A uczucie pragnienia-to dobry wynik potrzebny do nawilżania

A uczucie pragnienia-to dobry wynik potrzebny do nawilżania, jeśli tylko wypić szklankę wody, kiedy wyraźnie pić, nie może być na tyle pitnej dla optymalnego zdrowia. To dlatego, że „pić uczucie” umiera tylko wtedy, gdy twój organizm jest już trochę odwodniony. Najlepsze podejście do nawodnienia-to świadome, inicjatywa sama. Więc pij! (Więcej informacji na temat prawidłowego nawodnienia, patrz „pij na zdrowie”. Walczyć Z Wolnymi Rodnikami Jeśli zostawisz otwartą butelkę wina zbyt długo, będzie się utleniać i przestarzałe. Jeśli twój samochód jest podatny na pozycji zbyt długo, jego średnica może zardzewieć. Po prostu jak wino poniża i metal rdzewieje, komórki naszego mózgu i ciała ulega degradacji w czasie, gdy są one narażone na działanie wolnych rodników. Wolne rodniki to niestabilne cząsteczki, które powstają w organizmie jako produkt uboczny innych naturalnych procesów wewnętrznych, takich jak metabolizm żywności lub uruchomienie odpowiedzi immunologicznej na bakterie lub wirusy.A uczucie pragnienia-to dobry wynik potrzebny do nawilżania

Swobodnie-radykalnych cząsteczek są niestabilne, bo mają nieparzystą liczbę elektronów, które wolą być w parze. Dlatego w dążeniu do дестабилизируется się, wolne rodniki kradną elektrony wędrują w organizmie od zdrowych komórek. Kiedy to się dzieje, wcześniej zdrowe komórki, teraz krótkie elektronu, wyruszyć na ich poszukiwanie wymiany elektron, tym samym wzbudzając niezdrową reakcję łańcuchową ukradli elektronów po całym organizmie. Polega on na tym, że kaskada „kradzież elektron”, co prowadzi do uszkodzenia komórek lub „rdzy” w naszym mózgu i ciele. Przeciwutleniacze wolne rodniki. Oni walczą przeciwko коррозийного działaniem wolnych rodników poprzez uspokojenia ich szukać dodatkowe elektrony. Możesz stworzyć swój przeciwutleniaczy w żywności więcej warzyw: brokuły, kapusta, kalafior, brukselka, szpinak, kapusta i boćwina cały pakiet potężny cios w walce z wolnymi rodnikami. Czosnek jest również silnym przeciwutleniaczem, a także ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze właściwości. Owoce jeszcze jednego sojusznika. Rondo jagody z przeciwutleniaczami, jak i maliny, jeżyny i truskawki.

Czerwone winogrona zawiera wysoki poziom przeciwutleniaczy resweratrol i kwercetyna. (Tak, też w konsekwencji sprawia, że czerwone wino w umiarkowanych ilościach, może zaoferować niektóre przeciwutleniacz ochrona.) Przyprawy i zioła są także potężną bronią w walce z wolnymi rodnikami. Kminek, goździki, cynamon, kurkuma, gorczyca, imbir, oregano, bazylia, szałwia, tymianek i estragon obfitują w przeciwutleniacze. Poszukaj przepisów, które wymagają dla nich, lub dodać szczyptę cynamonu, kurkumy lub imbiru na filiżankę herbaty. Zielony, biały i czarny herbaty zawierają przeciwutleniacze, więc łączy herbata z przyprawami, dostaniesz podwójną dawkę wyciągu z czarnej zasilania.

Rów Przetworzonej Żywności

Zdecydowana większość niezdrowych, wiek-w charakterze żywności przetworzonej żywności. Jednym z głównych zagrożeń w żywności? Dodać cukru. Każdego roku amerykanie zużywają średnio 150 kg cukru na osobę — wiele w przetworzonych produktach spożywczych – mówi Nancy Appleton, phd, współautor samobójstwo cukrem (kwadratowa, 2009). I to nie jest dobra wiadomość dla zdrowia mózgu. Nadmierne spożycie cukru było związane z depresją i otępieniem zaburzenia, takie jak choroba Alzheimera. To również zwiększa stan zapalny i zwiększa poziom insuliny w taki sposób, że mogą tłumić układ odpornościowy, zwiększając swoją Wrażliwość do szeregu dodatkowych chorób mózgu i ciała. Pamiętaj również, że высокогликемическими w węglowodany (tzw. „prostych węglowodanów”), które mnożą się w przetworzonych produktach, działają jak cukier w krwi. Przetworzone produkty spożywcze zawierają również więcej niż ich udział szkodliwych tłuszczów. Podczas gdy ludzki mózg potrzebuje zdrowych tłuszczach, aby funkcjonować — np. w orzechach, awokado i olej kokosowy i oliwę z oliwek — złe tłuszcze, takie jak trans-tłuszczów i przetworzonych w komercyjnych olejów roślinnych wiąże się z depresją i innymi zaburzeniami nastroju. Tłuszcze te zakłócają metabolizm kwasów tłuszczowych w mózgu-błon komórkowych, co może spowodować uszkodzenie niektórych neuroprzekaźników, który jest odpowiedzialny za nastrój, pamięć i uwagę.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *