Więc chcesz, aby zatrzymać przejadania w weekendy

Więc chcesz, aby zatrzymać przejadania w weekendyWeekend to dwa dni czystej błogości — podnosząc nogi, komunikacji z przyjaciółmi i rodziną i odpocząć od ciężkiej tygodnie. Ale napięty harmonogram, spotkań towarzyskich i planowanych „dni” może prowadzić do przejadania się i odprężyć, co sprawia, że trudno, aby trafić w cel kalorii wszystkie siedem dni w tygodniu. Tak, że aż można spotkać twoje dni powszednie celów, dużo trudniej jest utrzymać się na torze w czasie weekendu.

Jeśli znalazłeś się przejadania się, jak tylko w piątek wieczorem jeździ, oto kilka wskazówek, aby pomóc w weekendy:

Następnie zalogować się na swoje jedzenie. Tydzień pracy może być, ale ważne jest, aby prowadzić dziennik żywności, nawet jeśli wiesz, że masz zamiar, aby wysadzić twój budżet kalorii. Zamiast rozważać cały weekend myć, używać индульгенцией, ale przytrzymaj odpowiedzialność, śledzić zasilanie.

Zaopatrzyć się zdrowymi przekąskami.Zaopatrzyć się zdrowymi przekąskami.

Ciasteczka, krakersy i chipsy może cię kusić, na weekend, ale jeśli wymień te elementy z gotowymi do spożycia owoców, warzyw i orzechów, łatwiej utrzymać pokusa w strachu. Co z oczu, to z umysłu? Mam nadzieję!

Pozostają elastyczne nawet w dni powszednie. Oszczędność leczy i „oszukać jedzenie” na weekend, może prowadzić do nadmiernego lub nawet do porządku na produkty, które są zwykle zamknięte w ciągu tygodnia. Spróbuj bardziej umiarkowanego podejścia do jedzenia wszystkie odżywcze produkty 80-90% czasu w ciągu całego tygodnia. Zamiast odwołania jednej „cheat day” roznoszą te produkty w ciągu tygodnia do bardziej zrównoważonego podejścia.

Uniknąć, korzystając z zatrucia wynagrodzenie. To był pracowity tydzień? Osiągnąć coś wielkiego w pracy? Odpocząć i spotkać się z doświadczeniem, a nie jedzenie. Manicure, wycieczka na plażę lub do kina wieczorem z przyjaciółmi świetna, kalorii-darmowe sposoby, aby leczyć się.

Przekąski na warzywny i owocowy koktajl lub sałatkę, przed wyjściem z domu. W weekendy często zawierają imprezy integracyjne; imprezy, pikniki i grillowanie może oznaczać wysokokaloryczne produkty, które łatwo oddają. Nie chodź głodny; pamiętaj, twój wybór jedzenia w czasie tych wydarzeń. Opt dla mniejszych porcji — zawsze można wrócić do więcej!

Woda, woda, woda! Pić tyle wody w ciągu weekendu, a także wystrzegać kalorycznych napojów, takich jak napoje gazowane i alkohol, pozwoli ci pozostać nawilżona i uniknąć nadużywania w cieczy. Nudne z wodą? Ochłodzić się w upalny dzień, z некалорийным sodą lub ogórek-podawać wody.

Uważaj.Uważaj.

Zjeść w swojej ulubionej restauracji? Duże porcje i kaloryczne produkty mogą szybko doprowadzić do przejadania się. Rozważmy zamówienie z menu przekąska, ale jeśli to danie nazywa swoje imię i nazwisko, poprosić pudełko następnie umieścić połowę posiłku w nim do tego pierwszego ugryzienia. Postępując w ten sposób będziesz jeść połowę kalorii i resztki na jutrzejszy obiad!

Sprawdź swoje nawyki pracy kij, pozostając motywację i koncentruje się na weekend. Ciało lubi rutynę, więc utrzymywać zgodne z tym, co robisz w ciągu tygodnia. Budzę się mniej więcej w tym samym czasie, i zrobić trening na początku. Także, umieszczając ćwiczenia w górnej części kalendarza, może sprawić, że bardziej skuteczne z trzymać na śladzie z twoich zdrowych nawyków, aby nie rzucały się w ręcznik na weekend.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *