Ulepszać zdrowie w odległości zaledwie kilku kroków

W jednej z form ćwiczeń fizycznych, że nasze ciała są przeznaczone dla produkuje również szeroką gamę zdrowia fizycznego i psychicznego. Wyobraź sobie, że są zaprojektowane, aby robić to, co naprawdę przynosi korzyści! Pomyśl o tym, gdziekolwiek jesteś, musisz wziąć co najmniej kilka kroków, aby się tam dostać, nawet jeśli to oznacza iść z kanapy do kuchni, aby wziąć piwo z lodówki.

Zwyczaj mówić każdego dnia jeszcze kilka kroków może zoptymalizować swoje ciało, aby nie poddawać się znacznie dłużej i w znacznie lepszej formie.

Zwyczaj mówić każdego dnia jeszcze kilka kroków może zoptymalizować swoje ciało, aby nie poddawać się znacznie dłużej i w znacznie lepszej formie.

Chodzenie jako ćwiczenie pomaga obniżyć ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, który zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru mózgu. Zalety chodzenia takie same silne, chronią organizm przed zawałów serca, jak i inne, bardziej intensywne formy ćwiczeń. Ochrona ta rozciąga się na zwiększenie systemu odpornościowego, który pomaga chronić organizm przed atakiem różnych chorób i stanów zapalnych, w tym zapalenia stawów. Ten impuls do układu odpornościowego również może, że będziesz wyglądać i czuć się młodziej w ciągu kilku tygodni.

Chodzenie też spala kalorii, co czyni go doskonałym sposobem, aby rzucić niechcianych kilogramów. To pomoże ci zmieścić się w swoje stare ubrania, czuć się lepiej i zmniejszyć ryzyko cukrzycy typu 2. Chodzenie zwiększa poziom energii w ciągu dnia, tak, że można dostać rzeczy zrobić, nie myśląc, że trzeba by podwieczorek. Zmniejszenie iść na trakcję, która pomaga przeciwdziałać przekąski, a to może pomóc uniknąć innych szkodliwych nawyków, takich jak palenie.

W dodatku do wszystkiego fizyczne korzyści dla zdrowia, chodzenie jest dobre dla mózgu i zdrowia psychicznego. Chodzenie stymuluje wzrost neuronów i synaptic aktywność w przednich częściach mózgu. Tak, twój mózg faktycznie rośnie podczas spaceru. Pozwoli to na poprawę funkcji poznawczych i może przyczynić się do zmniejszenia odpisów dla osób starszych.

Chodzenie łagodzi stres, zrównoważyć hormony i obniża poziom kortyzolu stworzony w odpowiedzi na otoczeniu, fizycznych i emocjonalnych stresów. To ma bezpośrednie korzyści z poprawy nastroju, zmniejszenia niepokoju i może być potężnym narzędziem w walce z depresją. To nastrój i zdolność chodzenia nasila się, jeśli jesteś w stanie przejść przez park, obok lub z drzewami i trawą. Zaangażowanie twój mózg w naturze, stymuluje antystresowe procesy, i będziesz czuć się zrelaksowany.

Jeśli nie Jesteś przyzwyczajony regularnie chodzić, zacząć mówić częste, krótkie spacery.

Jeśli nie Jesteś przyzwyczajony regularnie chodzić, zacząć mówić częste, krótkie spacery.Sadzenie ich w swój tryb, w którym można wziąć dziesięć lub piętnaście minut, żeby coś wymyślić lub pomyśleć o dzień w ruchu. Powoli zwiększyć prędkość i odległość, jak czujesz się komfortowo i chodzą na regularne zajęcia każdego dnia. Rzeczywiście, staram się myśleć o chodzeniu jak twój „idź do” praktyka za każdym razem, gdy masz do czynienia z bardzo stresujący moment, lub jeśli musisz poradzić sobie z problemem.

Jeśli ktoś chce dyskutować z Tobą w ciągu piętnastu lub dwudziestu minut, zaproponuj mu przyłączyć się do ciebie na spacerze. Oboje będziecie cieszyć się i być może nawet produkować najlepsze rozwiązania w bardziej zrelaksowany stan z neuronami pozytywnie strzelania. Mając regularne spacery Buddy pomaga również utrzymać się do odpowiedzialności i dążymy do rutynowych chodzić. Oprócz wygodne buty do chodzenia i pogoda-odpowiednia odzież sportowa walking nie wymaga żadnych specjalnych programów, członkostwo w siłowni lub specjalnie nabytych umiejętności. Zwiedzanie jest naturalnym sposobem, aby poprawić swoje życie. W końcu, były przeznaczone do tego celu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *